Kira Hukuku kategorisinde tarafından
Merhaba;

Kiracım ile yaptığımız sözleşmede boşaltmadan 2 ay evvel bildirmesi gerektiği yazmaktadır. Fakat kiracım 1 hafta içinde boşalttıcağını noter ile tarafıma bildireceğini dükkanımda kendisine uygun gider olmamasından yana haklı bir tahliye olduğu için 2 aylık sözleşme detayının yok sayıldığını tarafıma bildirdi. Fakat sözleşmede dükkanımın alt yapısı olduğunu vede kendi işine uygun şekilde değişim yapabileceğini ve ücretin kendi tarafından ödeneceğini kabul eden bir maddede mevcut.  Dükkanımdada zaten gider mevcuttur ve dükkanımda mutfak ile lavabo mevcudiyeti vardır. Dava açmak istemekteyim süreç nasıl işler ve ne olarak kazanım sağlarım?

Yaptığınız kira sözleşmesi geçerli bir sözleşme şartlarını taşıyorsa 2 ay önceden bildirimde bulunmadığı müddetçe çekilen ihtar bir anlam taşımayacaktır. Eğer kiranızı ödemiyorsa icraya koyabilirsiniz. Şu aşamada dav açmanızı gerektirecek durum nedir?

Detaylı bilgi için profildeki iletişim adreslerinden irtibata geçebilirsiniz.
Merhaba , kiracınız sözleşmeye ve kanuna uygun olarak mülkünüzü terketme sağlamamıştır. Sözleşmeden doğan edimlerin ifasını gerçekleştirme yükümlülüğü vardır. Kira sözleşmeleri belirli süreli olarak yapıldıysa yıl sonunda otomotik yeni bir kira yılı olarak yenilenir. Şuan için kalan ayların kirasını ve dükkanınızda mevcut giderleri kanıtlar eşliğinde talep edebilirsiniz. Profilimde bulunan telefon numarasından detayları konuşmak için beni arayabilirsiniz.

23, Ağustos, 2019 Tazminat (Zarar) Hukuku kategorisinde av.şehmusayhan tarafından soruldu
24, Haziran, 2019 Tazminat (Zarar) Hukuku kategorisinde Erkan3734 tarafından soruldu
5, Mayıs, 2018 Konut Hukuku kategorisinde Salih Cakal tarafından soruldu