Sözleşme Hukuku kategorisinde tarafından
Merhaba 3 gün önce yılda bir haftada tatil imkanı veren Termal Otel İşletmesi ile devre tatil sözleşmesi imzaladim. Dün İtibariyle %5i kredi kartından çekim %95 i ise senet karşıliginda olan bu sözleşmeden noter araciligi olmaksizin caydigima dair bir dilekçe gönderdim. Şirket ise konuyu degerlendireceklerini belirttiler. Ne kadar süre beklemem gerekir. Noter aracılığıyla dilekçe göndermeme gerek var mıdır tüketici mahkemesinde dava açmak için. Davayı kazanma olasılıgi orani sizce nasildir ve kaybedersem dava masraflari ve talep ettiğim tutarı ben mi ödeyeceğim. Şimdiden teşekkür ederim.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında kanun kapsamında tüketicilere sınırlı sayıda durumlarda cayma hakkı tanınmıştır. Sizin de konunuzu kapsayan DEVRE TATİL VE UZUN SÜRELİ TATİL HİZMETİ SÖZLEŞMELERİNDE DE tüketici cayma hakkını kullanabilecektir.

Hak kaybınızın olmaması ve ihtarnamenizin geçerli olması için bir avukat vasıtası ile ihtarname çekmenizi öneririm.

Detaylı bilgi için;

İletişim: 0532 421 28 35
Av. Ece BÜYÜKYAVAŞ

Sözleşmenin kurulmasında itibaren 14 gün içinde herhangi bir cezai şart ödemeden cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Ancak bunun için NOTER aracılığı ile ihtarname çekmek gerekmektedir. 6502 sayılı kanunun 50. maddesinin 9. fıkrası gereği paranın size 90 gün içinde ( ihtarname çekildikten itibaren ) iade edilmesi gerekir.

Detaylı bilgi için;

İletişim: 0532 421 28 35